BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 19, 2009

Macam-macam


Alo geng..Dlm masa 2 minggu kebelakangan nih,,mcm2 telah berlaku…Antara story yg gua nk kupaskan kat sini adelah seperti berikut :
1.       Tahun Baru Maal Hijrah
Tahun nih,,gua celebrate new year kat rumah kouhai…Party dimulakan dgn solat isya’ secara berjemaah oleh pljr2 lelaki Univ Meiji yg sgt seksi dan disusuli dgn bacaan Yaasin serta dinner special yg dimasak oleh sekumpulan chef2 terhebat yg dibarisi oleh Totoro,,Ateng,,Jambu dan last but not least,,GUA !!!...
2.       Performance “yoyo” Arsenal
Dimulakan dgn persembhan yg sungguh sakit jiwa ketika menewaskan Liverpool  2-1…Aksi penuh longlai diteruskan apabila sekadar seri 1-1 dgn Burnley…Rezen yg diberikan Wenger kali ini adelah : PLAYER GUA LETIH !!!...Gua dah tak tau nk ckp ape lgk…Pandai2 aaa lu manage sendiri Wenger…
3.       Malaysia menang emas Bola Sepak Sukan Sea
Penantian 20tahun akhirnya ditamatkan…Diharapkan pemain Malaysia berusaha dgn lebih gigih lgk utk ke peringkat lebih power cam World Cup…Kelemahan dan kekurangan perlu diperbaiki… Tahniah !!!
4.       研究habis?? – start tulis 論文
Ini pun lgk satu penantian yg penuh sengsara  yg bakal ditamatkan tak lama lgk…Gua telah berjaya membuat beratus2 jenis simulations dgn pelbagai conditions...Ada yg OKAY,,,ade gak yg ntah ape2 yg sgt seswai utk direject dan didelete…Simulations yg mempunyai result yg “BooooLEH LAAA” shj akan dipilih utk ditulis kat dlm論文…Dan utk menambahkan kegembiraan gua sblm cuti krismas nih,,,seperti yg telah dipersetujui dibawah Perkara2 yg termaktub dalam Perjanjian Keamanan Danial & Iwama yg ditandatangani pd bulan Mei yg lalu,,,member gua akan menulis 80% 論文…Gua percaya lu org yg bace artikel capub nih mesti tak puas hati…Tp lu org kene sabar…Gua tlh hampir 95% buat simulations seorg diri…Inilah masanya utk gua rasa nikmat2 rehat sekejap…Hahaha…Bestkan deal???...Oleh itu baki 20% yg gua perlu buat adelah mengemaskini data2 simulations yg melebihi 150GIB (serius !!!) supaya member gua sng nk rujuk utk tulis論文,,,pikir sama2 結論@考察dan jugak final check論文yg telah ditulis.…Ketika artikel capub nih ditulis,,,member gua dah siapkan berhelai2  introduction 論文…Cayalah lu bro !!!
5.       Men futsal kat Tokai
Gua,Shahrin,Roy dgn dak2 Tokai telah berjaya membuat 実験dgn bermain futsal pada suhu 3degree...Kesimpulannya,,,cube laa men utk merasa sendiri nikmat bermain dlm keadaan tgn dan kaki yg menggigil sambil mulut tak henti mengeluarkan wap2 air@asap...
6.       Makan Bubur nasik
Makanan rasmi sepanjang minggu nih…Gua tlh dijangkiti penyakit malas masak….

2 comments:

kyo_9 said...

Arsenal BOLEH! hahaha~

mr D said...

Harap2 Arsenal mng BPL dgn Champion League thn nih...Double terus...