BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 2, 2010

Tajuk Lu Org Pikir Sendiri...

Lama giler gua tak update blog…Sejak kebelakangan nih,,,nafsu gua utk tulih blog semakin menipis...Gua suspek nih mesti sbb perubahan hormon yg berlaku dlm tubuh badan gua…Ape2 pun,,,kali nih gua akan kasik update terbaru pasal diri gua…

PERKARA PENTING 1 :
Gua pegi DisneySea,Japan dgn Roy,Totoro,Adilah,Ain & Mariah pada 24hb Feb 2010 yg lepas…Kite org tlh bergasak memenuhi perkarangan DisneySea seawal 9.40am lebih…
                                                                                                ***********************************
Mende plg syok kat DisneySea :
1.      Ramai giler gadis2 comel berkeliaran…Kalo gua tau kat tempat2 cam DisneySea nih ramai gadis2 comel,,,hari2 gua dtg…Plg lekeh,,,gua baito terus kat tempat cengginih…Kalo tak dpt baito,,,gua beli terus DisneySea nih dari owner die…Malah,,,ape yg mengejutkan gua,,,beberapa awek cleaner kat DisneySea tuh gak terdiri drpd golongan berwajah cute…Cilakak,,,apesal takde org inform kat gua awal2 fakta cengginih…Tambah merumitkan keadaan,,,gadis2 comel nih pakai skirt pendek berkeliaran dlm DisneySea tuh…Gua rasa die org nak tunjuk kat gua kot ttg keputihan peha die org…

2.    Mencuba beberapa games yg ade…Tapi,,,ade beberapa games cam Sinbad & Indiana Jones temporarily closed for maintainance…Selain dari games,,,kite org jgk tgk satu dua persembahan yg diperformkan…Satu performance amik masa lebih kurang 30minit…Gua sgt aktif snap beberapa scene menarik (AMARAN : BUKAN GAMBAR LUCAH !!!) yg ade kat DisneySea…Gua sempat mencuba eskrim garam DisneySea…Eskrim tuh gua syak diperbuat daripada air laut pasal nama die Sea Salt Ice Cream…Ade kaitan ke??...Gua sempat bergambar mesra dgn karakter Stitch
                                                                                                ***********************************
Mende 畜生(ちくしょう) kat DisneySea :
1.       Gua tlh terpaksa melihat kejadian skirt seorg awek comel diselak kaw2 oleh tiupan angin yg gatal sepoi2 bahasa selama 3minit….Kuang ajar punye angin…Hidung gua lgk skit nk kluar darah…Darah dlm bdn gua dah menggelegak kepanasan kaw2 time tgk kejadian  paranormal nih berlaku live depan mata…Parah betul !!!...Ape yg tambah sadis,,awek tuh tak perasan langsung kain die terselak…Awek comel tuh sdg busy berpeluk2 an dgn bf die sambil tgk pemandangan indah ketika kejadianmacam dlm komik-komik hentai nih berlaku…Gua taknak story kat sini ape yg gua nampak…Tapi gua nk ckp – Its very clean & clearOMG,,,very clear !!!...I believe pervert will enjoy watching this so-called scenic view…”…Gua tak tau la plak kalo2 die sbnrnye dah perasan kain die terselak dan saje je nk kasik gua usha…Kalo die ade niat cenggituh,,,gua sedia memaafkan die dan terima kejadian tersebut dgn hati yg terbuka...(Kalo die nk buat lgk pun,,,gua tak kisah sgt…)
2.     Terpaksa beratur 3jam utk satu game yg dinamakan Tower of Terror…Game tuh hanye 5-6 minit je…Mmg kaw2 gua bersabar time tuh…Nasib baik ade 2 org awek sekolah cun beratur depan rombongan dak2 JAD…Tp hasrat gua utk mengurat awek sekolah tuh tak tercapai dek campur tangan dak2 JAD lain yg dengki….Ade ke patut dak2 nih paksa gua mengurat cepat2 awek sekolah tuh…Mana macho taktik cenggituh !!!...Kene slow and steady…

PERKARA PENTING 2 :
Gua jgk nk annouce something kat lu org…Gua tlh menamatkan kontrak rumah gua dan skrg nih tgh melepak2 kat rumah baru TotoroTotoro duk dgn Acap…Die org bayar sewa rumah dan etc…Gua plak tak bayar ape2….Hahahaha….TERIMA KASIH kpd Totoro,,,Acap,,,Roy,,,Mat Leh,,,Musab,,,Syasya dan Saha yg tlg2 angkat barang2 gua…Lokasi rumah sewa Totoro&Acap yg baru nih mmg strategik…Dekat kaw2 dgn pasaraya Okay (Discount Everydaymotto pasaraya),,,7e(ade atm),,,post office dan bus stand…Sejak masuk rumah baru nih,,,gua habiskan kehidupan waktu mlm gua dgn men Counter Strike dan PES (PS3)…Tp kdg2,,,kite org perform solat jemaah...Ade laa kelebihan duk ramai2 nih…Tp gua selalu perasan wallet gua makin menipis…Gua syak makcik yg keje kat Okay tuh songlap duit gua laa…

PERKARA PENTING 3:
Gua ingat nk setelkan hal visa tak lama lgk…Nak tukar status jadik tourist skit…Pastuh,,,gua plan nk setelkan hal2 kontena…Gua malas nk angkut brg bawak masuk kapal terbang…Gua jgk perlu setelkan beberapa hal2 berbangkit sblm blk Malaysia…Gua jgk ade berangan2 nk tgk sakura…Tak tau bile lgk dtg Jepun blk…Yg plg penting,,,gua nk gi 卒業式…Walopun ramai org ckp 卒業式 kat 日本 adlh bosan,,,tp gua tak peduli dgn kata org len…So,,,gua decide nk alami sendiri…Plus,,,ini mebe adlh graduation ceremony gua yg terakhir…Lepas ini,,,gua dah nk masuk keje…Nk sambung bljr adlh mende yg sgt susah lgk rumit…

7 comments:

Sal D. Miza said...

3 minit ko menghayati selakan angin tu??? Hahahah. Gle ah

mr D said...

@cik salmi :
hahaha,,,tak sampai pun 3 minit..ayat saje je kamek kasik gempak skitz!!!...awek tuh kene selak mebe 3minit...tp kamek usha hanya beberapa saat(mebe 30saat) je dari 3minit tuh...malu beb malu !!!

cik dlabuseiyn said...

hei cik danial..bukan ko yg dtg serah diri nk tgk ke 3-min-scene tu..hahaha..tengok sambil gelak..cett..

mr D said...

@cik dilah :
aiseh...shhh shhh..

aReLaN said...

daimp,rugi ak tak pnteng baito n g ikut g disneysea.klu tak,dpt tgk free show.perghh

kyo_9 said...

畜生 aa mangat x letak gambar awek freeshow 3 minit kt blog nih~ (笑)

mr D said...

@matleh :
tuh laaa ko...baito byk sgt..

@saido :
aiseh,,takde rezeki laa saido...next time kalo ade lgk,,aku amik khas utk ko..