BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 27, 2012

Otak Krem,,Jiwa Kacau !!!...


Besok adelah dateline utk satu kadai (task) Engineering yg dah 4hari gua try setelkan…Tapi,,sehingga skrg gua tak berjaya jumpe solution kepada kadai niih...

Besok jugak adalah hari masuk gaji…Tapi yg bezanya dgn hari2 masuk gaji sebelum nih,,besok adalah hari yang mana gaji terbaru akan dibayar kepada semua staffs selepas yearly increment @ kenaikan gaji tahunan diluluskan minggu lepas…

Increment nih mcm exam..Kalo lu org rajin dari awal,,takde ponteng2,,maka lu org akan dpt result yg terbaik…

Hari Selasa,,gua ade terebi kaigi @ tv conference meeting dgn org HQ yg tak sabar2 nk tgk result kadai tuh… Gua pasrah !!!...

Hari Rabu,,Shisaku Kakunin (Trial Production) utk satu produk yg gua handle akan bermula…Gua plan nak bawak bantal dgn tilam utk tido kat ofis

Shisaku akan diteruskan jgk pada Khamis dan Jumaat…Dan maybe Sabtu kalo ade machine2 yg gedik-gedik pegi breakdown

Sabtu,,ada kenduri kawin Oiyour kat Kota Tinggi…Gua tak beli lagik tiket belon udara panas utk blk JB

Besoknye pulak,,ade kenduri kawin member ofis kat Sg Pulai,,Ipoh…Boss gua yg berbangsa Jepun dah inform gua yg die nk pegi follow gua…Habis aaa gua kene borak2 dgn die dlm bahasa Jepun selama 6jam perjalanan pegi balik...Mati gua nk explen kat die byk mende…

Hari tuh die first time tgk kerengga dan tanya kat gua,, 何?...Member gua dgn konpiden ckp kerunggaru (kerengga yg telah dikatakanakan)…Senak perut gua gelak hari tuh... 

Isnin depan,,ade due org otai dari Eng HQ datang nk lawat gua…Assesment ke atas kadai2 yg gua dah buat akan dijalankan secara terperinci…Sekali lagik,,gua pasrah !!!...

Selasa dan Rabu bakal diisi dgn meeting yg tiada kesudahan….Lepas meeting,,meeting lagik…

Kamis dan Jumaat gua dah tak kisah nk jadik ape…

Sabtu,,Ahad,,Isnin,,Selasa,,Rabu,,bla bla bla bla bla bla….




#Penat betul laaa nk kene update diary niiih….Ade sape2 nk jadik secretary tak??...Kepada yg berjantina perempuan tulen dan sedikit seksi@noti-noti,,sile roger gua sekarang…Urgent !!!...

1 comments:

Shila said...

mak aih..

padat..!