BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 13, 2010

AWEK MANIS !!!



Hari nih gua gi lab…Cam biasa,,,gua bukak Youtube,,,lyn video2…Kadang2 gua lyn FB utk cukupkan ilmu di dada ttg gossip2 baru…Youtube dan FB lebih mengenyangkan drpd set combo ayam KFC…Lunch gua hari nih adlh 2 bijik pau,,,sekotak kecik air cokelat dan gula2 manis utk bekalan glukosa tahap maksima…Member gua,,,Iwama bertungkus lumus menaip Final Thesis kite org…Kadang2 die kaco konsentration gua yg tgh layan Youtube dgn soalan2,,,arahan2 dan statement2 cam nih,,, Graph yg lu buat hari tuh,,,lu letak mana aaah??...Gua nk amik la.. ,,, Eh,,,lu ade tak buat graph nih??... ,,, Bro,,,gua nk lu buat graph cam nih !!!...Pastu lu buat sekali tableLu pandai2 la ejas bubuh kaler skit ,,, Bro,,,gua nk tido jap ,,, Bro,,,gua nk bancuh kopi nih,,,lu nk tak??” ,,, Bro,,,lu tgk citer ape tuh?? ,,, Semlm gua gi nomikai,,,gua jumpe awek comel ,,, Bro,,,nih biskut utk lu cecah kopiGua beli kat Sunkus tdkSedap nih !!! dan etc…Byk lgk laa mende2 yg kluar dari mulut Iwama,,,tp gua tak dpt nk tulis kat sini sbb  gua rasa membazir space blog gua je…Time gua tgh busy usha2 video Youtube,,,gua nampak ade seraut wajah awek manis kat Related Videos yg ade kat tepi kanan page Youtube…Title video tuh tertulis dlm 漢字(Kanji – stroke tulisan) 日本語(Bhsa Jepun) yg gua malas dan tak reti nk bace…Gua pun klik laa…Gua layan die nyer video…Iwama jeling2 kat gua dgn senyuman sumbang tahap kambing bile die nampak gua tgh layan video awek manisOi,,,lu kenal tak saper die???,,,sergah IwamaGua tak tauTp gua tgk die mmg comelBest gile kalo dpt awek cam nih...付き合いたいなぁぁぁホンマに!!!...,,,jawap gua dgn ikhlas sambil memuji2 kecantikan awek manis... Gua kenal die nihTp takpe,,lu usha laa dlu foto2 die tuhKalo lu terasa nk ade awek Jepun,,,try laa tekel die...,,,ujar Iwama sambil sengih2 kambing kat gua…Gua buat dono (don’t know) je…Video tuh bertemakan slideshow foto2 awek manis,,,ade lagu background utk kasik feeling skit kpd para penonton…Gua layan la video tuh tanpa mata berkelip berulang2 kaliBiar benar,,,nih dah hampir comel cam awek Korea hari tuh nih,,,getus hati gua… Aissh,,,ape nama awek nih??...,,,hati gua bergetus lgk…Kebiasaannya,,,setiap video Youtube yg gua tgk,,,gua pasti akan bace sekali komen2 penonton yg ade kat bawah ataupun video info…Tp ntah cam ner,,,utk video awek manis tuh gua malas nk bace komen penonton dan video info…Habis je menonton slideshow foto2 awek comel,,,gua mintak Iwama yg duk kat sblh kiri gua utk bace 漢字 title video tuh… Aaa,,,cube lu search kat google nama die tuhNama die yg tuh,,, 漢字yg akhir2 tuh,,,arah Iwama kpd gua sambil senyum2 kambing…Gua mintak die bace,,,tp die kasik arahan plak suh gua carik sendiri…Gua dah laa tgh malas !!!...Malas nk amik hati dgn tindakan Iwama,,,gua copy-paste nama awek manis yg ditulis dlm 漢字tuh kat Google…Taraaaaaaaaaaaaaaa,,,gua  jumpe info pasal awek tuh kat Wiki Jepun…Gua bace2 la sampai kat satu line bertulis begini 性同一性障害を抱え200420歳の時に大学を休学し性別適合手術の費用を貯めるために新宿区歌舞伎町のショーパブに勤務してい…Gua dah berpeluh…Jantung gua berdegup kencang…Kedebuk kedebap kedebuk kedebap !!!...Tetibe gua rasa persekitaran kat sekeliling gua panas walopun sbnrnya sejuk…Gua dpt dgr bunyi unggas kat Hutan Gunung Ledang walopun beribu Km jauh dari tempat duduk gua kat lab…Muke gua dah berubah jadik cam badut…Iwama dah start mengilai giler babeng…Beberapa member lab gua terpaksa gune jampi serapah utk menenangkan Iwama yg dah macam dirasuk setan… Tadik lu puji die kaw2...まだまだ付き合いたいの??,,,Iwama bertanya secara sinis... Cilakak,,,apesal lu tak sound gua awal2Bazir masa je...!!!




*Yg tak paham 日本語,,leh klik wiki English : http://en.wikipedia.org/wiki/Ayana_Tsubaki
*Yg paham 日本語,,,sile klik Wiki Jepun : http://ja.wikipedia.org/wiki/椿姫彩菜
*Nama bedebah tuh adlh Tsubaki Ayana !!!



#1.  Canggih sungguh teknologi zaman skrg…Paras rupa bleh tukar dgn superb…
#2.  Sbgai hukuman kpd Iwama,,,gua mls nk buat graph yg die suh buat hari nih… 
       Gua buat besok !!!...Gua takde mood nih..”
       Hahahaasalkan lu hantar kat gua sblm Jumaat
        Jumaat nih gua dgn die nk submit thesis kat sensei…
#3.  Budak yg duk sblh kanan gua tgh pening kepala bile partner die yg sepatutnya sama2 tulis thesis,,serah 100%  
       kat die…Thesis die baru mukadimmah…Parah laa lu !!!...
#4.  Gua tgh berselimut tebal kat rumah skrg nih…Menggigil dari tadik sbb tgk mende yg bukan2…Perut gua lapar 
       giler !!!... Harap awek2 comel yg original dtg skrg ke rumah guaEmejensi !!!
#5.  Lagik dekat nk hantar thesis,,,lgk hebat gua tulis blog...

4 comments:

aReLaN said...

daimp, bkn ke ak slalu tnjuk ke gmbr minah a.k.a. mamat tsubaki ayana ni.hahahhaha

mr D said...

nk buat cam ner...MELAYU MUDAH LUPA

odah said...

apedah mangat trang2 tajuk buku die tunjuk kat vid tu..私は男子校出身です~hahaha

mr D said...

kepada Odah:
aku tak perasan time tuh...hahaha