BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 5, 2010

Oh kenapa !!!!

Sejak akhir-akhir ini,,,kehidupan gua semakin sunyi…Kebiasaannya,,,kehidupan sbgai seorg student Meiji adlh tidak sunyi (busy) dan tidak tenang…Tapi ntah cam ner,,,skrg sumer busy-busy itu telah lenyap…Gua tak tau apesal…Tarikh akhir gua rasa busy giler babeng adlh pada 1hb Februari 2010 yg lepas…Semlm adlh hari Kamis,4hb FEB 2010…Semlm,,,lepas settlekn beberapa hal,,,Aliah kasik cdgan kat Totoro dan gua utk makan 食べ放題(tabehoudai-mkn puas-puas) kat kedai org Pakistan kat 下北沢(Shimokitazawa)...Aliah ckp die nk belanja…Tapi,,,gua dgn takde segan silu dan sedikit eksaited kasik cdgan lain kat Aliah…Mestilah kan,,,alang-alang org nk belanja…Disbbkan tekak gua dah lama tak rasa mknan Itali dan kek-kek lazat,,,gua mintak Aliah utk pertimbangkn suggestion gua utk makan kat Aso-to,,,sebuah kedai mkn yg serve makanan Itali,,,Jepun dan deserts yg lazat…Suggestion gua yg disokong hebat oleh Totoro telah diterima oleh Aliah…So,,,Roy,,,Aliah,,,Fareez,,,Totoro dan gua pun pegi lah ke Aso-to…Sampai je kat Aso-to,,,kite org pun melantak kaw-kaw…Sambil melantak,,,kite org borak2 skit ttg beberapa hal…Dgn perut yg kaw-kaw senak akibat makan kek berlebihan,,,Fareez kasik suggestion utk men game kereta kebal kat game centre yg berhampiran…Gua setuju dgn suggestion Fareez yg bernas tuh…Gua kalo bab2 berhibur nih,,,takde kedekut-kedekut…Ye lah,,,mende yg baik tak bagus berkira-kira sangat !!!...Sesampai je kat dlm game centre,,,kite org carik game kereta kebal…Tp malang sekali game tuh dah takde…So,,,kite org pun men Mariokart sbyk 2 rounds…Selepas tuh,,,kite org tertarik plak dgn teddy bear Stitch yg ade kat game centre tuh…Totoro masukkan 200YEN utk cube dptkan Stitch,,,dan die berjaya dgn gemilang…Kemudian Roy pun try jugak,,,dan Roy jugak berjaya…Kemudian,,,Fareez try dan die jgk berjaya…Gua yg berkobar2 melihat komando2 Meiji yg lain berjaya dgn rasa konpiden masukkan 200YEN utk try…Chilanat,,,gua fail !!!...Totoro,,,Roy,,,Fareez dan Aliah kasik dorongan sapot gua setelah melihat gua hampa pd cubaan yg pertama…Gua try lgk dgn masukkan 200YEN…Dan sekali lgk,,,gua fail !!!...Mmg haram nyer mesin…Takde lgsung nk respek kat manusia macho macam gua nih!!!...Gua dah tak dpt kawal emosi…Totoro kasik demo kat gua teknik2 utk dptkan Stitch dgn masukkan 200YEN…Dgn selamber dan rilek2,,,Totoro dpt lgk Stitch…So,,,Totoro dah ade 2 ekor Stitch…Gua rasa hilang sabar tgk aksi Totoro kacang2 je dpt Stitch…Maka,,,gua pun tukar 2000YEN kpd syiling2 100YEN…Gua masuk,,,masuk,,,dan masukkan beberapa syiling 100YEN ke dlm mesin tuh utk cuba dptkan Stitch…Dan gua dihampakan berkali2 oleh mesin tuh…Walopun mmg cilakak,,,gua terpaksa terima hakikat bahawa gua tak dpt StitchFrust gile babeng !!!…Gua cube cool down dgn amik gambar bersama sekor teddy bear betina yg besar yg sdg merayau2 kat dlm game centre…Selepas tuh,,,gua try kat mesin lain utk dptkan patung bear @ beruang plak...Dan,,,gua still lagik fail !!!...Mmg cilakak…Gua kawal emosi gua dgn beristighfar….Dgn emosi yg separuh stabil,,,gua rayau-rayau carik mesin lain…Gua tgk ade satu mesin tuh letak figura Ace dan Luffy (watak dlm OnePiece)…Disbbkan berminat,,,gua habiskan duit rakyat sbyk 1000YEN kat situ tanpa dpt sebarang hasil…Sungguh kecewa…Gua rasa hidup gua macam terumbang ambing…Gua rasa lemah…Dugaan yg berat ini terpaksa gua terima dgn hati yg tabah…Sungguh dlm kekecewaan ini…Dgn hati yg bengkek,,,gua ajak Totoro,,,Fareez dan Roy utk men Mariokart seround lgk…Lepas tuh,,,Aliah ajak kite org utk berpurikura…Kat mesin purikura tuh,,,gua rawat kekecewaan gua dgn buat pose macho utk tatapan diri sendiri…Habis sesi purikura,,,gua pegi buat latihan menembak monster…Baru je nk berlagak dgn Totoro ttg ketereran gua menembak,,,dgn tibe-tibe  dtg sekor monster besar giler belasah gua sampai mati...Gua tembak berkali2 kat monster tuh,,,tapi tak mati-mati jugak…Baru stage dua dah tak lepas !!!...Aaaarghh,,,bengkek giler !!!!....Ape dah jadik dgn gua nih….Biasa,,,kacang-kacang je gua handle mende2 game nih…

FAKTA :
1.      Terima Kasih diucapkan kat Aliah sbb belanje gua makan kat Aso-to…Hehehe…Nanti,,,lu belanje gua dgn kengkawan karaoke dan bowling plak …Hehehe…
2.        Chilanat Totoro…Lu bela ape sampai leh dpt Stitch senang-senang je !!!...
3.        Terima Kasih jgk diucapkan kpd Roy sbb sanggup drive kite org gi Aso-to dgn keta Honda mewah die…
4.        Kpd Fareez : Minggu nih Arsenal lawan Chelsea…Ko dah jumpe belum bomoh utk santau Drogba,,,Anelka dgn Cech ???
5.        Gua mintak maaf kat rakyat Mlysia sbb habiskan duit negara tanpa dpt sebarang hasil…

6 comments:

kyo_9 said...

suwweey giler ko~

Anonymous said...

x pe le...x de rezeki. hehehe~

aienrozaini said...

ko xcukup power tuh. xpe2, try harder yup! ;P

aReLaN said...

hahaha...gler suwey.ak pn tkde smpi gtu.tkpe2.kte lps tensen ngan enjoy sakan kt korea.

MizzMiza said...

post kaler warna warni.rajin tol.hehe

mr D said...

@saido : aku tak tau cam ner leh jdk suwey sampai cam nih...

@anonym : alhamdulillah...moga2 dikurniakan rezeki yg lebih barakah dan dpt dipanjangkan kpd umat Islam...

@aien : tq...nanti aku bljr selok-belok mesin tuh...

@matleh : kat korea,,,aku ingat nk mintak awek2 korea urut2 badan aku laa...aku rasa urat2 badan aku nih dah lari..nk kene betulkan blk semula...

@asmiza : hahahaha...aku mmg sgt rajin kalo bab2 selain bljr...hahaha