BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 1, 2010

PAGI TADIK YG PANAS !!!

Gua mmg tak dpt tahan…Hati gua still lgk bengkek nih…Luke lama berdarah lgk…Gua tak expect lgsung kejadian cilakak lgk haram cenggituh bleh happen…Gua mmg tak puas hati…ARrghh,,,kalo gua ingat2 balik,,,mau je gua belasah sekor2…Cube lu org bygkan,,,dgn kaki gua yg injured sbb tekel dan ditekel byk sgt masa men bola petang smlm,,,gua gagahkan diri utk sapot team kesayangan gua,,,ARSENAL…Gua sangka padi makan pagar,,,rupenyer manusia telan pagar…Gua beriya2 balik awal dari Tokai sbb nk sapot…Sekali ape yg gua dpt???...KEKALAHAN…Gua bleh terima kalo Arsenal kalah dgn mana2 team…Adat permainan,,,ade menang ade kalah…Lemak aaah kalo nk mng sumer je…Tp mende yg gua tak dpt terima adlh sbb kekalahan…Ade ke main cam haram !!!...Haram jadah gua tak paham ape yg player2 Arsenal buat…Beberapa player Arsenal cam Bendtner, Denilson, Clichy, Sagna, Arshavin, Nasri tlh berjaya mempamerkan skill2 bangang lagik bengap time game…Gua yg tgh panas2 tetibe disuntik plak oleh msg2 YM yg sungguh berapi dari FareezFareez pun berpeluh2 tak tahan panas tgk aksi separa beruk separa chipan yg ditunjukkan dgn berkesan oleh Denilson & Almunia…Kalo gua ade kat stadium semlm,,,mau je gua lempang laju2 kepala player2 Arsenal…Kepala Wenger pun kalo boleh gua nk terjah dgn lutut kiri gua…Biar die rasa skit kekecewaan gua…Beli player babun cam Denilson , Almunia tuh pasal ape…Pembaziran !!!...Dah main beratus2 kali pun,,,buat lgk kesalahan sama…Kang gua suh buat 研究gua kang,,,lgk tak reti terus…Suh men bola pun tak reti2…Suh makan die makan,,,suh sepak bola die kasik own goalArrghhh !!!!!..Gua nk mencarut pun takde mood !!!...

FAKTA PANAS:
1.        Kpd Fareez - Gua dah tulis dah kemarahan gua kat blog…
2.        Kpd fans Man Utd – Minggu depan gua nk setel men futsal dgn lu org !!!...Bek lu org praktis skrg…
3.        Kpd yg tak minat bola – Korang sabar je laa…Cenggini laa penyakit peminat2 bola sepak…Lu org belum tgk lgk penyakit player2 bola sepak…
4.        Kpd salji – Cilakak,,lu taknak turun ke…Kang gua belasah lu kang !!!
5.        Gua dah settle sumer mende2 yg perlu utk grad hari nih…Harap2 laa gua tak terlepas pandang mende2 kecik yg akan menyebabkan gua tak grad…

4 comments:

aReLaN said...

klu ak jd supporter arsenal pn bengang.tmbh ngan ketamakan arshavin.dh mcm apiz men smlm je.hahaha...pe lg.mgg dpn futsal n bola.xckup lg tmbh lk bsktball.pastu korea.mmg syok.

mr D said...

arshavin nyer tamak tak bleh harap...ronaldo pun tak tamak cam tuh masa kat man utd..korea tgh carik info2 skrg nih..

fareez said...

gua sorry ah tdi bro, gua slide lu tadih jari lu barai
kalau lah yang barai tuh otak wenger gua puas hati

mr D said...

hahahaha..lepak bro...small matter...mende kecik cenggitu,,rambo takde hal laa...